Announcement

Collapse
No announcement yet.

1. Infinity Economics blockchain conferenc in Zurich

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 1. Infinity Economics blockchain conferenc in Zurich

Dear Community members,

it is so far, on 11 November 2017 takes place in Zurich the first Infinity Economics Blockchain conference.
    The first planning information is given below. Details about the entrance and program sequence will follow ...

We look forward to a full house and look forward to spending the day with you.

Click image for larger version

Name:	Infinity Blockchain Conference _EN.png
Views:	1
Size:	432.1 KB
ID:	22064
    Supermoderator
    Bernie

Gibt es wieder eine Liveschaltung?

Comment

• update2go
      update2go commented
      Editing a comment
      Ja es wird eine Livestreamübertragung geben, jedoch live vor Ort Erlebnis pur.
      Last edited by update2go; 28-10-2017, 01:47.

Thanks for the info

Comment

Will it be in English? Thanks

Comment

Why such short notice and will there be any industry leaders as guests like John Mcafee or Kim Dotcom, etc. Is this event promoted outside our happy bubble here?

Googled German

Warum so kurzfristig und wird es irgendwelche Branchenführer als Gäste wie John Mcafee oder Kim Dotcom usw. geben. Wird dieses Ereignis außerhalb unserer glücklichen Blase hier gefördert?

Comment

we donot need people from industry! we create our own projekts wich we present the world that everybody can use IEP-
          our direction is not commercial! everybody can offer/provide the services and integrate any idea with our blockchain/wallet....

Comment

• Dietrich1972
            Dietrich1972 commented
            Editing a comment
            Sorry aber es wurde ganz klar bereits im sept 2016-jänner 2017 in mehreren Video-messages bzw Veranstaltungen gesagt das wir sehr wohl indistruelle Anwendungen anstreben! Woher soll denn der commerzielle Erfolg und der Gewinn denn kommen? Selbst subcoins wären möglich -hieß es. Ich habe in IE investiert um in vielerlei Hinsicht zu profitieren- auch aus den commerziellen Projekten, welche hoffentlich zahlreich auf IE laufen und entstehen werden! IE ist offen für alle warum sollte das nicht für die Industrie nutzbar sein?? Das ist kein Widerspruch und wir sollten jeden Partner egal woher einladen damit wir endlich wachsen können und unser IE-System und unsere Coin eine stabile Wertsteigerung erfährt. Wir warten schon lange genug!
            Last edited by Dietrich1972; 29-10-2017, 17:55.

• MAF2015
            MAF2015 commented
            Editing a comment
            hast leider fasch verstanden!! du kannst von mir aus Mercedes oder shell mit dem platform integrieren! aber wir sind nicht nur für die industrie da und das ist mir viel wichtiger

• MAF2015
            MAF2015 commented
            Editing a comment
            mit anderen worten ich brauche in zürich kein shell chef sehen müssen! um an IE zu glauben
            Last edited by MAF2015; 29-10-2017, 20:17.

Is the date and the location fixed for 100%? Because I will book my flight to Zürich now.

Comment

• update2go
            update2go commented
            Editing a comment
            @Markus
            Yes is it

markethive Now finally we will get first-hand information in a very short time frame, and your question is why it is on such short notice? This is what we've been asking for remember? Fast action. My point is, that in my experience you are focusing on the negative constantly here and you are helping nobody with that, including yourself. We are all in the same situation and this event has the potential to bring clarity to the community. We all have been waiting, and here it is. THIS IS GOOD NEWS, maybe still a little late, but get over yourself. Asking questions like why John McAfee won't be there, really? Would you also like Beyonce to open the event? And maybe it would be a real professional party if we could have Roger Ver as a host. But all kidding aside...
          Please markethive, observe your own posts and tell me what you are trying to accomplish exactly here? Because if you are only focusing on the negative, why not save yourself and this community a lot of negative thoughts and do something constructive? With all do respect!

Comment

• moeblist
            moeblist commented
            Editing a comment
            Also wenn ich den markethive richtig verstanden habe will er konstriktive Zusammenarbeit mit den IE-kompetenten Programmierern um IE in seine Marktplatform mit 150 Millionen (!!) Kunden zu implementieren, und er ist einfach nur frustriert weil er keine konstruktive Reaktion erhält.... was ich ehrlich gesagt auch absolut nicht verstehen kann, denn damit würde IE ja einen gigantischen Impuls für einen raketenhaften Marktstart erhalten.

• markethive
            markethive commented
            Editing a comment
            Yes, moeblist you understand my intentions and offer. I have investors coming to the aid and preparation to build markethive into a blockchain DAO. I am talking to a posible partnership in this process with John Mcafee (although very new in nature nothing confirmed) so he can be a partner spokesperson in the process. I will also reach out for Kim Dotcom to also have a posible activity as well.

We will do this. Markethive is a strong organization with about 5000 active members and a database of over 150 million as well as a social reach into the billions. We know what we are doing when it comes to Public Relations, Marketing and Crowd Funding.
            Do you not see me active in Reddit and Bitcointalk forum? Do you understand why?

I have interest to be the story and force Infinity so badly needs, yet it is like WacaMole. Everytime I post, someone in your culture insults me. But I would love to see Infinity do what it promises and I offer Markethive to be that big story.

Like Bitindia.co has become a big story. Like Regalcoin has become a big story.
            It is in your hands to have or to loose. Understand your coin value right now is in the hands of your whales, not the open market. It is artificial.

Googles German

Ja moeblist du verstehst meine Absichten und mein Angebot. Ich habe Investoren, die zur Hilfe und Vorbereitung kommen, um Markethive in eine Blockchain DAO zu bringen. Ich spreche mit John Mcafee über eine mögliche Partnerschaft in diesem Prozess (obwohl er in seiner Art sehr neu ist, nichts bestätigt), damit er ein Partnersprecher in diesem Prozess sein kann. Ich werde mich auch dafür einsetzen, dass Kim Dotcom auch eine positive Aktivität hat.

Wir werden das tun. Markethive ist eine starke Organisation mit etwa 5000 aktiven Mitgliedern und einer Datenbank von über 150 Millionen sowie einer sozialen Reichweite in Milliardenhöhe. Wir wissen, was wir tun, wenn es um Public Relations, Marketing und Crowd Funding geht.

Siehst du mich nicht aktiv in Reddit und Bitcointalk Forum? Verstehst du warum?

Ich habe Interesse, die Geschichte und Kraft zu sein, die Infinity so dringend braucht, aber es ist wie WacaMole. Jedes Mal, wenn ich etwas posten will, beleidigt mich jemand in deiner Kultur. Aber ich würde es lieben zu sehen, dass Infinity das tut, was es verspricht, und ich biete Markethive an, diese große Geschichte zu sein.

Wie Bitindia.co ist eine große Geschichte geworden. Wie Regalcoin ist eine große Geschichte geworden.
            Es liegt in deinen Händen zu haben oder zu verlieren. Verstehe deinen Münzwert jetzt in den Händen deiner Wale, nicht auf dem freien Markt. Es ist künstlich.

• Kade
            Kade commented
            Editing a comment
            if we are truly a DAO I vote for markethive and his idea!! mike update2go

Why do you always resort to the beat down, the insults when a dissenting voice asks a legitimate question. Again, why such short notice. It just confirms what most see, a lack of professional understanding of these things, including events.

Yes, such an event is past due, but a 4-week minimum notice would accomplish so much more and an invite in the "outside" like via Twitter, on Bitcointalk, Reddit, etc. would have had a greater positive impact. And to have a special guest of the industry like Charlie Lee, Susanne Chishti, Brock Pierce, etc. It would have made for a huge electrifying pivot.

I chalk it up to a lack of vision and another lost opportunity to take the world by storm.

Googled German

Warum greifen Sie immer zu dem Schlag, den Beleidigungen, wenn eine abweichende Stimme eine legitime Frage stellt. Nochmal, warum so kurzfristig. Es bestätigt nur, was die meisten sehen, ein Mangel an professionellem Verständnis dieser Dinge, einschließlich der Ereignisse.

Ja, eine solche Veranstaltung ist überfällig, aber eine 4-wöchige Mindest-Ankündigung würde so viel mehr leisten und eine Einladung im "Außenbereich" wie via Twitter, auf Bitcointalk, Reddit etc. hätte einen größeren positiven Einfluss gehabt. Und einen besonderen Gast der Branche wie Charlie Lee, Susanne Chishti, Brock Pierce usw. zu haben. Es hätte zu einem riesigen elektrisierenden Drehpunkt geführt.

Ich kreide es zu einem Mangel an Vision und einer anderen verpassten Gelegenheit, die Welt im Sturm zu erobern.

Comment

Hi,

i must give markethive some credit. The thing is that an event from such an importance should by its nature be communicated long time ago. I must say, I am new to IE but it seems to me that there is not much an open policy such as other projects. I miss open slack groups, telegram chats, team speak moderation, things that are part of a daily life of blockchain projects. Anyway, I think you cannot change the thing. It is just a pity as there will be around this time enough events in Zurich, and so are the flights already taken this into consideration, and thus prices are massively up. So how can a poor chicken like me, be still part of this...

Anyways, but though I hope to see an agenda in the next days including roadmap etc

Comment

Alles komt goed, omdat het niet in onze agenda past wil nog niet zeggen dat het niet goed gaat. Ik heb vertrouwen in IE

Comment

@ markethive, kannst du nicht am 11.11. in Zürich auftauchen? Möglicherweise wird man dir spontan eine Kurzpräsentation ermöglichen? Nochmal: Ich kann absolut überhaupt rein gar nicht verstehen wie es möglich ist daß du keine ernsthafte Reaktion seitens der Macher hier erhältst. Ich kenne mich mit diesem Business nicht wirklich aus, kenne auch dein Geschäft nicht, aber wenn man dein Angebot liest und davon ausgeht daß es echt ist, und davon ausgeht daß IE das ist wie es sich präsentiert und gerne erfolgreich auf den Markt kommen möchte, ist es eigentlich unmöglich daß da niemand reagiert. Denn das wäre ja definitif der ultimative Durchbruch zum Erfolg. Das ist so nicht möglich in einer rationalen Realität wie es Business eigentlich ist. Da muss entweder eine Teilinformation falsch sein, oder es fehlt noch eine wesentliche Information die das Gesamtbild in dieser Angelegenheit rund macht.
                Eine Idee für dich: Versuche doch mal das IEP-System zu deinem Zweck zu benutzen, und starte ein offizielles Community-Voting dazu. Mit wenigen Sätzen das Wesentliche deines Vorschlages einfach und unmissverständlich für jeden klar dargestellt. Sicher würde jeder welcher es mitbekommt dafür pro abstimmen, und dann müßte die Foundation gemäß der vereinbarten Grundregeln entsprechend aktiv werden. Vielleicht sind die ja so stur und zwingen uns quasi dazu das System bestimmungsgemäß benutzen zu lernen.

Comment

• 369
                  369 commented
                  Editing a comment
                  He should make a business plan, also a proposal and use the community here......send it also to the official foundation adress. Foundation should do an official community voting then. Also he can use crowdfunding in testnet, to see how community respond to his idea. Also he can do already some marketing for IE, maybe he should tell us his exact questions of what he needs to know to start some marketing? Maybe his questions will go away after 11.11?

But at least he should communicate more gentle. But in his world iam the arrogant idiot still believe in IE.......

Also ich persönlich habe Bedenken bzgl Herrn Prendergast alias markethive. Ich habe selten etwas so Arrogantes und Überhebliches gesehen (bzw) gelesen. Und ich bin habe schon viel gesehen! Da habe ich kein gutes Gefühl für IE...

Comment

• Blockchain
                  Blockchain commented
                  Editing a comment
                  I agree. If you want to work together with IE and you don't get the response you expect, you are not going to trash IE with unconfirmed rumours until you get what you want. This tells me a lot about markethive and this is not the attitude of a business man with serious connections.

• freude
                  freude commented
                  Editing a comment
                  I feel the same way. And to feel is always more meaningful than thinking.
                  And we're supposed to be so successful would never waste so much time here.

Originally posted by moeblist View Post
                @ markethive, kannst du nicht am 11.11. in Zürich auftauchen? Möglicherweise wird man dir spontan eine Kurzpräsentation ermöglichen? Nochmal: Ich kann absolut überhaupt rein gar nicht verstehen wie es möglich ist daß du keine ernsthafte Reaktion seitens der Macher hier erhältst. Ich kenne mich mit diesem Business nicht wirklich aus, kenne auch dein Geschäft nicht, aber wenn man dein Angebot liest und davon ausgeht daß es echt ist, und davon ausgeht daß IE das ist wie es sich präsentiert und gerne erfolgreich auf den Markt kommen möchte, ist es eigentlich unmöglich daß da niemand reagiert. Denn das wäre ja definitif der ultimative Durchbruch zum Erfolg. Das ist so nicht möglich in einer rationalen Realität wie es Business eigentlich ist. Da muss entweder eine Teilinformation falsch sein, oder es fehlt noch eine wesentliche Information die das Gesamtbild in dieser Angelegenheit rund macht.
                Eine Idee für dich: Versuche doch mal das IEP-System zu deinem Zweck zu benutzen, und starte ein offizielles Community-Voting dazu. Mit wenigen Sätzen das Wesentliche deines Vorschlages einfach und unmissverständlich für jeden klar dargestellt. Sicher würde jeder welcher es mitbekommt dafür pro abstimmen, und dann müßte die Foundation gemäß der vereinbarten Grundregeln entsprechend aktiv werden. Vielleicht sind die ja so stur und zwingen uns quasi dazu das System bestimmungsgemäß benutzen zu lernen.
                I am going away. I have given my professional recommendations to the American Investors. My Telegram is markethive and email is ceo@markethive.net for those that want to stay connected. I wish everyone the best.

Comment

• freude
                  freude commented
                  Editing a comment
                  Thank you ! That's good news

Hello, I am very interested to follow the conference in ZH. Will it be in english?
                What are the topics, we will talk about ?
                Thanks for your answers
                Johann

Comment

Working...
                X